dreams

Skola imorgon,
känner mig inte speciellt sugen.
Två nya elever,
kan förhoppningsvis göra det roligare
men jag har inga höga förväntningar.
Den person som jag kände mig mest lik slutade så
om de två nya är ointressanta lär det inte bli roligare överhuvudtaget.

2009
Jag ska ta det lugnt och inte förvänta mig för mycket.
Om man går in i saker utan några förväntningar alls kan man ju inte bli besviken.

Fyller 18 om 70 dagar,
det enda jag ser fram emot detta år.

Förra året var nog mitt bästa hittills, speciellt
sommaren
därför är jag skeptisk mot att nästa kommer bli lika bra eller bättre.

Well, jag ska inte vara nån bitterkärring för det utan göra det bästa av situationen.
GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0